torsdag 10 februari 2011

vilodag

god morgon träningsvärken!
shit, shit, shit. jag och min stora käft ibland. stod uppe på gymmet och klagade på att inget värkar ta, att jag vill ha träningsvärk. sagt o gjort så kompade kalle o mike ihop ett pass o som jag körde på. de var bra pump som kalle skulle sagt ;) idag är jag förstörd i magen. haha. fast, jag gillart! men idag vilas de som sagt o med tanke på äckel vädret där ute så blir de varken promenad eller träning idag. i morgon ska jag köra ben. jag tycker ben är kul. ben och rumpa. o jävlar vad de brukar suga i benen dagen efter :)

annars då?
ökat dosen på mina tabletter så jag tycket mig själv stanna av. jag har gått från a till b men vill vidare till c. ungefär så. mår åter igen lite konstigt, men läkaren sa att de var naturligt med tanke på ökningen av dosen. på måndag är det dags för jobb igen. med blandade känslor. men jag hoppas de går bra.

nu ska jag dra ner persiennerna o lägga mig i soffan. vill inte se skiten utanför fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar