måndag 7 februari 2011

jag är bra!

som ni vet mina vänner så har jag äntligen kommit igång med träningen, o nu ska ni få höra - de går verkligen så JÄVLA bra :) efter varje avslutat pass är jag helt lyrisk, jag skulle kunna vara där jämt om de inte vore för träningsvärken som jag näst intill njuter av, de ska kännas att man jobbat o tro mig, de gör de, röven är mest utsatt den här gången. är som ni förstår sjukt taggad inför detta o ska verkligen hålla de vid liv den här gången. nu gäller de bara att bättra sig med kosten, ska verkligen försöka. har lyckats hålla mig ifrån sötsakerna i veckorna - applåder! nu ska jag även försöka minsta sötintaget till en dag på helgen, istället för två som de lätt blir, ibland händer de även att de blir både fredag, lördag OCH söndag om de finns gott kvar, men jag ska försöka som sagt. håll en tumme vettja!

tack för all peppning, ni är guld värda! :)

dagarna blir förövrigt ljusare o ljusare, nästa måndag finner mig åter på JC katrineholm. håll gärna en tumme för att de ska gå vägen de också.

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar